Digital fikastund för mammor i Hallsbergs kommun - på lätt svenska

Date and time: 6 May 2021 , kl. 10:00 - 11:00

Target group: Only for women

Place: Bilda digitalt, --, Hallsberg

Description: Välkommen till en mötesplats för mammor i Hallsberg! I vanliga fall träffas vi ofta för en kopp kaffe eller te. Nu kan vi inte träffas som vanligt, men behovet av att mötas och prata är detsamma. Därför vill vi nu bjuda in till en digital fikagrupp. Gruppen riktar sig till mammor i Hallsbergs kommun. Samtalet sker på lätt svenska och passar särskilt dig som samtidigt vill öva på att prata svenska. Kanske pratar vi om läget i Sverige och världen. Kanske pratar vi om barnen. Kanske pratar vi om hur vi upplever situationen just nu. Kanske pratar vi om något helt annat. Om det passar för alla kanske vi kommer överens om att mötas för en promenad någon gång. Vi möts på torsdagar kl 10. Förbered gärna en kopp kaffe eller te innan samlingen. Cirkelledare är Alia Khalaff. Välkommen med din anmälan här på sidan. Länk till mötet skickas ut inför starten. Välkomna!

Accessibility:

Category:  Swedish language , Online activity

Contact details

Name: Ida Eriksson
Phone number: 019 - 601 53 58
E-mail: ida.eriksson@bilda.nu