Digital fikastund för mammor i Hallsbergs kommun - på lätt svenska

Datum och tid: 8 april 2021 , kl. 10:00 - 11:00

Målgrupp: Endast för kvinnor

Plats: Bilda digitalt, --, Hallsberg

Beskrivning: Välkommen till en mötesplats för mammor i Hallsberg! I vanliga fall träffas vi ofta för en kopp kaffe eller te. Nu kan vi inte träffas som vanligt, men behovet av att mötas och prata är detsamma. Därför vill vi nu bjuda in till en digital fikagrupp. Gruppen riktar sig till mammor i Hallsbergs kommun. Samtalet sker på lätt svenska och passar särskilt dig som samtidigt vill öva på att prata svenska. Kanske pratar vi om läget i Sverige och världen. Kanske pratar vi om barnen. Kanske pratar vi om hur vi upplever situationen just nu. Kanske pratar vi om något helt annat. Om det passar för alla kanske vi kommer överens om att mötas för en promenad någon gång. Vi möts på torsdagar kl 10. Förbered gärna en kopp kaffe eller te innan samlingen. Cirkelledare är Alia Khalaff. Välkommen med din anmälan här på sidan. Länk till mötet skickas ut inför starten. Välkomna!

Tillgänglighet:

Kategori:  Svenska språket , Onlineaktivitet

Kontaktuppgifter

Namn: Ida Eriksson
Telefonnummer: 019 - 601 53 58
E-post: ida.eriksson@bilda.nu